متن چگونگی پیگیری محصولات آدرس گلدن پوینت

حالت اول : فرد بدونه همکاری با گروه یا لیدر خود اقدام به پیگیری می کند .                            

Product delay *دراین حالت فرد باید از طریق سایت خودش قسمت

  CRF.NO انتخاب کرده ودرخواست خود را اعلام کرده این کارتادریافت    تکرار میشود

 وجوابی برای ایشان ارسال می کند  به مضمون اینکه با خانم سوزان کمری یا گلدن پوینت

 طی ادرس زیر تماس حاصل فرمایید وهماهنگی لازم را جهت دریافت محصولات خود بنمایید

                  S_kamari@goldquest.com    یا susank@goldquest.com

       * هونگ کونگ ایمیل به آدرس خانم سوزان کمری می فرستد و خانم سوزان در صورتی

 جواب شمارا میدهد که در ایمیل شمامشخص شده باشدکه چه کسی درچه تاریخی بسته را تحویل

 میگیرد  ضمنا  ذکر شماره تلفن الزامی است

  هونگ کونگ ارسال میشود وپس از     Product shipment ایمیلشما به  

  بسته شما در تاریخ اعلام شده اماده تحویل میباشد.   Golden point تاییده

حالت دوم : گروهی

   تهیه میکنند که شامل   Excelلیدرها لیستی به صورت فایل  

اسم وکد محصول

  وبه ادرس زیر  ایمیل  میکنند  : IRوشماره(اسم محصول )

S_Kamari@Goldquest.com

در متن ایمیل  نام کامل خود؟ نام لیدر بالاسری؟  شماره تماس ؟ذکر می کنند

تایید می کنند که :

1. حتما کپی مشخصات هرفردرااداشته باشند

2.متعهد باشند به محض اعلام شماره بارنامه پس از 3 الی 4 روز محصولات  خودرا تحویل بگیرند

3. زمان پیگیری ایمیل  بابت مرتب و منظم باشد به این صورت که :

هر دو روز یکبار بدون توقف ایمیل فرستاده شود تازمانی که

 استعلام لیست  اعلام شود AWB#به همراه

        مؤفق باشید                                                                   

سوزان کمری